
Յուրաքանչյուր տարի Հայաստանում ավելի ու ավելի շատ անձինք են իրենց բիզնեսի համար ընտրում սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության կազմակերպաիրավական ձևը (ՍՊԸ)։ Վիճակագրությունը ցույց է տալիս՝ գրանցված ՍՊԸ–ների թիվն ամեն տարի աճում է, և դա պատահական չէ, քանի որ այս կազմակերպաիրավական ձևն ունի առավելություններ, և որն ամենակարևորն է՝ ՍՊԸ-ի հաշվապահության իրականցման տեսանկյունից։
Որո՞նք են ՍՊԸ-ի հաշվապահության կազմակերպման առանձնահատկությունները
ՍՊԸ կազմակերպաիրավական ձևը համատեղում է երկու կարևոր առավելություն՝
- Հիմնադիրների անձնական գույքի պաշտպանություն՝ ՍՊԸ-ի մասնակիցները անձնական պատասխանատվություն չեն կրում ընկերության պարտավորությունների դիմաց, այն սահմանափակվում է Ընկերության կանոնադրական կապիտալում ներդրված միջոցներով։
- Ճկուն կառուցվածք՝ հնարավորություն է տալիս ունենալ մասնակիցներ և տնօրեն, ի տարբերություն ԱՁ-ի, որն ունի մի շարք առանձնահատկություններ։
- Հարկային ճկունություն՝ կարելի է ընտրել տարբեր հարկային համակարգեր՝ բիզնես գործունեությունից կախված
Սակայն այս առավելությունների հետ միաժամանակ առաջանում է նաև ՍՊԸ-ի հաշվապահությունը և գործունեությունը ճիշտ կազմակերպելու անհրաժեշտություն՝ ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան։
Ցանկացած ՍՊԸ պետք է վարի հստակ, կանոնավոր և իրավաչափ հաշվապահություն՝ համաձայն ՀՀ հարկային օրենսդրության կարգավորումների։ Սխալ կամ անկանոն հաշվառումը կարող է ոչ միայն հանգեցնել հարկային պատասխանատվության, այլ նաև վտանգել ՍՊԸ-ի գոյությունը։
Ի՞նչ պահանջում է ՍՊԸ-ի հաշվապահությունը Հայաստանում
Հայաստանում ՍՊԸ-ի հաշվապահությունը պետք է համապատասխանեցվի և իրականացվի “Հաշվապահական Հաշվառման մասին” ՀՀ օրենքին և Հարկային օրենսգրքին համապատասխան։ Դա ներառում է՝
- ԱԱՀ հաշվետվություններ (եթե ԱԱՀ վճարող եք)
- Շահութահարկի ու շրջանառության հարկի հաշվետվություն
- Աշխատավարձերի և սոցիալական վճարների հաշվարկ
- Տարեկան ֆինանսական հաշվետվություն
- Անհրաժեշտության դեպքում՝ աուդիտ
Alpha Accounting-ը պատրաստ է օգնել ձեզ պարզեցնել ձեր ՍՊԸ հաշվապահությունը։
Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել ՍՊԸ-ի հաշվապահությունը
Ընկերության գրանցում
Ձեր նախընտրած կազմակերպաիրավական ձևն ընտրելուց հետո ժամանակն է մտածել պետական գրանցում իրականացնելու մասին: Այս հարցում Ձեզ կարող է օգնել մեր գործընկեր MB Legal իրավախորհրդատվական ընկերությունը.
Հարկման ռեժիմի ընտրություն և գրանցում
Պետական գրանցում ստանալուց հետո բիզնեսը ունի 20 օր ժամկետ հարկման ռեժիմ ընտրելու համար։Ուստի, բնականոն գործունեություն ծավալելու համար հարկավոր է գրանցվել Հարկային մարմնի կայքում այս հղումով:
Հարկման ռեժիմի ընտրությունը բիզնես սկսելիս ամենակարևոր ու էական գործողություն է: Շատ բիզնեսներ բաց են թողնում ընտրության ժամկետը կամ մտածում են, որ պետական ռեգիստրում նշել են իրենց բիզնեսի գործունեությունը և դա բավարար է: Այս գործողության մեջ թերացումն ամենամեծ ֆինանսական ռիսկերն է պարունակում, ուստի հարկավոր է ամենայն լրջությամբ մոտենալ այս հարցին:
ՀՀ-ում այս պահին գործում են հարկման 3 հիմնական ռեժիմներ։
- Ընդհանուր հարկման ռեժիմ՝ վճարում է 20% ավելացված արժեքի հարկ և 18% շահութահարկ շահույթից։
- Շրջանառության հարկի ռեժիմ՝ հարկը հաշվարկվում է շրջանառությունից ֆիքսված տոկոսադրույքով՝ կախված գործունեության տեսակից։
- Միկրո Ձեռնարկատիրություն՝ մինչև 24 միլիոն դրամ շրջանառություն ունեցողները չեն վճարում շահութահարկ, ավելացված արժեքի հարկ և/կամ շրջանառության հարկ։
Անհրաժեշտ է բացել առանձին կորպորատիվ բանկային հաշիվ ՍՊԸ-ի համար
Սա ամենակարևոր քայլերից մեկն է ՍՊԸ-ի հաշվապահության իրականացման համար։ ՍՊԸ-ն իրավական առումով առանձին իրավաբանական անձ է, ուստի ֆինանսական հոսքերը նույնպես պետք է լինեն տարանջատված։
Եթե ցանկանում եք խուսափել հարկային և հաշվապահական սխալներից և վարել մաքուր, վերահսկելի հաշվապահություն, կարող եք վստահել մեզ։
Մենք, Alpha Accounting-ում, աջակցում ենք ընկերություններին հաշվապահության ամբողջական և արդյունավետ կազմակերպման մեջ՝- Հաշվապահական հաշվառման լիարժեք կազմակերպում
- Ընկերության գրանցում հարկային մարմնի համակարգում
- Հարկային հաշվետվությունների պատրաստում
- Աշխատավարձերի և սոցիալական վճարների հաշվարկ
- Ֆինանսական խորհրդատվություն